اتوکد یکی از شناخته شده ترین و پر استفاده ترین نرم افزارهای مهندسی می باشد. امروزه بسیاری از مهندسان جهت طراحی تجهیزات صنعتی و معماری ساختمان و … از این نرم افزار استفاده می نمایند. در طول انجام هر پروژه مهندسی خطر ناشی از خرابی هارد دیسک، ویروس های کامپیوتری و خطاهای سهوی که باعث از بین رفتن پروژه یا پاک شده اطلاعات یا از بیت رفتن دتکت هارد دیسک برای کاربران آن پیش آید. در صورت بروز چنین مشکلاتی باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید:

عدم شناسایی هارد دیسک توسط کامپیوتر:

اگر هارد دیسک اکسترنال یا اینترنال کامپیوتر شما در سیستم عامل شناسایی نمی شود و نمی توانید به محتویات اطلاعات و پروژه های اتوکد خود دست پیدا کنید. بیدرنگ هارد دیسک شما میتواند دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری متعددی شده باشد. در این هنگام بهترین اقدام جداسازی هارد معیوب و مراجعه به مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات می باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که در صورت مشاهده چنین مشکلاتی مانند شکستگی هد هارد دیسک یا صدای کلیک کردن هد هارد دیسک از جمله مشکلاتی هستند که نیازمند عکس العمل سریع شما و خاموشی به موقع هارد دیسک دارند تا از ایجاد خراش های فیزیکی بر روس سطح پلتر جلوگیری به عمل آید.

فرمت شدن هارد دیسک یا پاک شدن فایل:

فرمت کردن ناخواسته درایو و یا پاک کردن فایل به صورت اتفاقی یکی از عواملی است که باعث از دست رفتن اطلاعات پروژه های اتوکد شما می شود. به این نکته توجه داشته باشید که در مرحله اول به هیچ عنوان بر روی پارتیشن هارد دیسکی که اطلاعات آن فرمت شده است و یا اطلاعات آن را به صورت ناخواسته پاک کرده اید هیچ فایلی ذخیره ننمایید زیرا این عمل باعث Over write شده اطلاعات شما می شود و باعث می شود که به هیچ عنوان اطلاعات آن بازیابی نگردد.

استفاده از نرم افزارهای کرک شده و ابزارهای غیر تخصصی باعث می شود که شما را از اهداف خود دور کند و در مواردی باعث نابودی همیشگی فایل های شما شود.

توجه!

قبل از هرگونه اقدامی جهت بازیابی اطلاعات خود با کارشناسان مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات آی بیت تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما:

جهت ارسال هارد دیسک اکسترنال خود برای بررسی اولیه به صورت رایگان با ما تماس بگیرید:   ۳۳۲۴۶۵۱۵-۰۱۳