امروزه دوربین های مداربسته نقش بسیار مهمی جهت تامین امنیت اماکن، فروشگاه ها، سازمان ها و … را ایفا میکنند. هارد دیسک دوربین های مداربسته به صورت ۲۴ ساعته در حال ذخیره اطلاعات در درون خود می باشد، یکی از بالاترین آمار ورودی هارد دیسک ها در مرکز بازیابی اطلاعات آی بیت مربوط به DVR و NVR ها می باشد. ریکاوری دوربین مداربسته از جمله خدماتی است که در این مرکز جراحی به صورت تخصصی ارائه میگردد.

ریکاوری اطلاعات تجهیزات ذخیره سازی فیلم دوربین مداربسته DVR و NVR

علایم خرابی هارد دیسک DVR و NVR

تجهیزات DVR و NVR به دلیل ذخیره سازی اطلاعات به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روز های سال مستعد خرابی بسیار بالا می باشند و باید وضعیت سلامت آنها مورد توجه قرار گیرد.

  • صدای قیژ قیژ هارد دیسک

    احتمال بالای خرابی هد هارد دیسک وجود دارد، جهت جلوگیری از نابودی اطلاعات خود هرچه سریعتر برق آن را قطع نموده.

  • عدم شناسایی هارد دیسک

    احتمال خرابی سخت افزاری و نرم افزاری برای هارد دیسک شما وجود دارد، جهت بررسی رایگان با ما تماس بگیرید.

  • کم شدن یا ناپدید شدن ظرفیت هارد دیسک

    هارد دیسک شما دچار بدسکتوری شده است و نیاز به تعمیر دارد.

جراحی و تعمیر هارد دیسک دوربین مداربسته

در مواردی که هد یا پلتر هارد دیسک شما دچار نقص سخت افزاری شده است و توانایی خواندن/نوشتن اطلاعات بر روی هارد دیسک وجود نداشته باشد جهت تعمیر آن نیاز به تعویض هد یا پلتر هارد دیسک وجود دارد. جهت انجام این فرآیند نیاز به محیطی عاری از هرگونه گرد و غبار و ابزارهای مخصوص تعویض هد و پلتر وجود دارد. به علت ظرافت بسیار بالای این فرآیند و نیاز به تخصص بسیار بالا جهت انجام این کار به آن لقب جراحی هارد دیسک را می دهند.

مرکز بازیابی اطلاعات آی بیت تنها مرکز جراحی و تعمیر و ریکاوری هارد در شمال کشور می باشد که مجهز به کلین روم و ابزارهای مخصوص جراحی هارد دیسک می باشد.

تماس با ما

جهت ارسال هارد دیسک DVR یا NVR خود بررسی اولیه آن توسط متخصصین مرکز بازیابی اطلاعات آی بیت به صورت رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۱۳-۳۳۲۴۶۵۱۵