ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات برای فعالان حوزه عکاسی و فیلم برداری یکی از مشکلات عمده برای فعالان این حوزه می باشد. ما همه روزه شاهد مراجعه فعالان این حوزه به دلیل  مشکلاتی همچون: خرابی هارد دیسک و عدم شناسایی آن در کامپیوتر، پاک شدن اطلاعات ذخیره شده بر روی مموری کارت دوربین عکاسی و هارد دیسک به صورت خواسته یا ناخواسته و ….. به مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات آی بیت هستیم.

با توجه به اینکه بزرگترین مشکلات در صنف عکاسان و فیلمبرداران مربوط به از دست رفتن اطلاعات مشتریان آنها می‌باشد‌ و از سوی دیگر بروز چنین مشکلاتی ، موجب ضررهای مالی و خدشه دار کردن اعتبار آتلیه‌ها می­شود . یکی از اهداف والای پرسنل مجرب این مرکز رفع چنین اشکالات برای اصناف مختلف و به خصوص صنف عکاسان و فیلم برداران می­باشد .

اطمینان خاطر از توانایی بازیابی اطلاعات و تضمین بازگشت اطلاعات از دست رفته و سرعت بازیابی اطلاعات یکی از مهم ترین دلایل انتخاب مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات آی بیت است.

مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات آی بیت جهت همایت از فعالان حوزه عکاسی و فیلم برداری و تسهیل امور بازیابی اطلاعات اقدام به امضاء تفاهم نامه با اتحادیه عکاسان و فیلم برداران استان گیلان نموده است تا قرار دادن شرایط ویژه برای دارندگان جواز کسب از این اتجادیه و مشتریان آن واحدهای صنفی، گره از امور آنها باز نماید.

از آتلیه های عکاسی و فیلم برداری و فعالان این حوزه جهت بهره مندی از تخفیفات ویژه این تفاهم نامه، تقاضای دریافت معرفی نامه از اتحادیه عکاسان و فیلم برداران استان گیلان را داریم.

تماس با ما

جهت ارسال هارد دیسک و حافظه های خود با ما در تماس باشید:
۰۱۳-۳۳۲۴۶۵۱۵
آدزس: رشت – خیابان لاکانی – خیابان عطا آفرین – نبش کوچه هفتم – مرکز بازیابی اطلاعات آی بیت