وسترن دیجیتال یکی از بزرگترین تولید کنندگان هارد دیسک در دنیای کامپیوتر می باشد، تقریبا هیچ شخصی در دنیای کامپیوتر نمی باشد که نام این تولید کننده موفق را نشنیده باشد و از محصولات آن استفاده نکرده باشد. امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش نیاز کاربران به ذخیره سازی مداوم دیتاهای تولیدی خود، نیاز به هارد دیسک هایی با کارایی های متفاوت با قیمت های گوناگون باعث ایجاد یک بازار بسیار بزرگ برای تولید کنندگان هاردیسک ایجاد کرده است. وسترن دیجیتال دارای طیف بسیار گسترده ای از محصولات جهت ذخیره سازی اطلاعات در کامپیوترهای شخصی، تجهیزات نظارتی و سرورهای کامپیوتری می باشد.

چگونه هارد دیسک وسترن دیجیتال مناسب با نیاز خود را انتخاب کنیم؟

هارد دیسک وسترن سبز:

این سری هارد دیسک از محصولات شرکت وسترن مخصوص کامپیوترهای دسکتاپ و کامپیوترهای اداری تولید شده است. هارد دیسک وسترن سبز جز هارددیسک های اقتصادی است که با قیمت بسیار مناسب جهت استفاده روزمره با هدف مصرف در کامپیوترهای دسکتاپ خانگی و اداری طراحی شده است. سرعت چرخش موتور این هارد دیسک ۵۴۰۰ دور در دقیقه می باشد. هارد دیسک وسترن سبز در ظرفیت های ۵۰۰ گیگابایت تا ۶ ترابایت به بازار عرضه گردیده است.

هارد دیسک وسترن آبی:

هارد دیسک وسترن آبی جز سری های میان رده تولیدات شرکت وسترن دیجیتال به شمار می رود. این سری به علت بسیار مناسب نسبت به کارایی خود بالاترین نرخ فروش در بازار را به خود اختصاص داده است. سرعت چرخش موتور این هارد دیسک ۷۲۰۰ دور در دقیقه است وجود حافظه کش ۶۴ مگابایتی در کنار این سرعت باعث ایجاد کارآیی بسیار مناسب در کامپیوترهای دسکتاپ شخصی و اداری شده است.

هارد دیسک وسترن بنفش:

هارد دیسک وسترن بنفش مخصوص تجهیزات نظارتی و امنیتی مانند DVR و NVR طراحی شده است. این سری هارد دیسک توانایی کارکرد به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را دارا می باشد. این هارد دیسک توانایی ذخیره سازی تصاویر همزمان ۶۴ دوربین را دارد همچنین این هارد دیسک توانایی ذخیره سازی ۱۸۰ ترابایت اطلاعات در سال را دارد. هارد دیسک وسترن بنفش قابل اعتمادترین هارد دیسکی است که شما می توانید چهت استفاده در سیستم های نظارتی استفاده نمایید.

هارد دیسک وسترن مشکی:

هارد دیسک وسترن مشکی مخصوص کاربرانی ساخته شده است که سرعت پردازش کامپیوتر اولویت اول آنها می باشد. این سری از هارد دیسک های وسترن دیجیتال بالاتری سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات و قابلیت اطمینان بسیار بالا جهت استفاده در کامپیوترهای گیمینگ و سرورهای کامپویتری را دارا می باشد. موتور این هارد دیسک دارای سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه است. همچنین وجود کش با ظرفیت ۱۲۸ مگابایت بالاتری سرعت ممکن را جهت افزایش کارایی کامپیوتر شما به ارمغان می آورد.

هارد دیسک وسترن قرمز:

هارد دیسک وسترن قرمز مخصوص تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات تحت شبکه (SAN و NAS) و سرورها تولید شده است. این هارد دیسک توانایی کارکرد به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را دارد.  این هارد دیسک در ظرففیت های ۷۵۰ گیگابایت تا ۱۲ ترابایت تولید شده است. هارد دیکس های تجهیزات NAS به دلیل کارکرد بسیار بالا همیشه دارای دمای بسیار بالایی می باشد و خنک کردن این تجهیزات یکی از دغدغه های کاربران این تجهیزات می باشد، هارد دیسک وسترن قرمز جهت رفع این مشکل به شکلی طراحی شده است که کمترین میزات گرما در حین کارکرد را تولید کند.

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید