ریکاوری هارد دیسک وسترن پالمر (Palmer)

شرکت وسترن دیجیتال هارد دیسک بسیار که در صنعت ریکاوری هارد به نام وسترن Palmer (پالمر) شناخته می شود. در چند سال اخیر به بازار عرضه کرده است. در هارد دیسک های My passport و Elements که تولید آن ها مربوط به چند سال اخیر می باشد از این هارد دیسک استفاده شده است.

نکته اول در رابطه با این هارد دیسک عدم دسترسی به Service Area هارد دیسک به صورت نرمال می باشد. جهت دسترسی به SA نیاز به برد آنلاک مخصوص هارد دیسک وسترن پالمر نیاز خواهید داشت. بعد از تهیه برد آنلاک باید رام هارد دیسک patient توسط پروگرامر خوانده شود و به برد آنلاک منتقل شود. بعد از آن توسط ابزارهای مانند PC000 و MRT دسترسی به SA برای شما فراهم می شود.

یکی از مشکلات عمده هارد دیسک وسترن پالمر که جهت ریکاوری به مراکز مختلف بازیابی اطلاعات از جمله مرکز بازیابی اطلاعات آی بیت مراجعه می کنند، صفر شدن تمامی سکتورهای هارد دیسک بعد از اجرای Quick format و در مواردی به صورت نا خواسته در میان کارکرد هارد دیسک است. جهت رفع این مشکل باید عرض کنیم تا این تاریخ از سوی شرکت های پیشرو در زمینه تولید تجهیزات و نرم افزار  ریکاوری هارد دیسک مانند Ace lab تاکنون روشی جهت حل این مشکل ارائه نشده است. بنابراین پیشنهاد می شود هیچ گونه اقدامی جهت رفع این مشکل از سوی افراد غیر متخصص بر روی این هارد دیسک ها انجام نگیرد زیرا  هر اقدامی بدون داشتن اطلاعات کافی منجر  به نابودی همیشگی اطلاعات شما خواهد شد. مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات آی بیت در حال تحقیق  بر روی این مشکل هارد دیسک وسترن پالمر می باشد ولی تا کنون به نتایج موفقیت آمیزی برای تمامی هارد دیسک های وسترن پالمر دست نیافته ایم.

سوالی که بسیاری از مشتریان و افراد متخصص فعال در حوزه کامپیوتر از ما می پرسند، این است که چگونه از بروز چنین مشکلی برای هارد دیسک خود جلوگیری کنیم؟

پاسخ ما به این افراد این است که هارد دیسک وسترن پالمر را هرگز فرمت نکنید و همچنین به گزارش SMART هارد دیسک خود اهمیت دهید و در صورت نیاز و وجود بدسکتوری و اختلالات دیگر سریعا اطلاعات خود را بکاپ کرفته و هارد دیسک را تعویض نمایید.